پایه بتنی چراغ
03
خرداد

پایه بتنی دوربین

پایه بتنی دوربین پیش ساخته یکی از محصولات شرکت صدف پردیس سپاهان است. توجه داشته باشید که فونداسیون های بتنی جزو مستکم ترین و مقاوم ترین فوندانسون ها در صنعت ساخت و ساز است. با توجه به این که کشور ما جزو مناطق زلزله خیر است باید حتما در ساخت و سازها از فونداسیون هایی استفاده کنیم که مقاوت بالا را در برابر این تنش خها داشته باشد.

فونداسیون های پایه بتنی دوربین به صورت اجرا در محل و بتن ریزی سازه در منطقه هم انجام می گیرد اما اصولا فونداسیون های پیش ساخته پرکاربردترین پایه های دوربین به حساب می آیند که از نظر شکل ساختاری و استفاده ای که می شوند در نمونه های مختلفی مانند:

  • فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار
  • فونداسیون پیش ساخته مکعب مربع
  • فونداسیون پیش ساخته ذوزنقه

فونداسیون پیش ساخته مکعب مستطیل موجود می باشند که چند وجهی بودن آنها می تواند استحکام و همبستگی فونداسیون را در سطح بالاتری قرار دهد.

قیمت فونداسیون پیش ساخته

با توجه به موقعیت بازار فعلی برای اینکه از قیمت روز پایه دوربین مطلع شوید حتما با دفتر شرکت صدف پردیس سپاهان تماس بگیرید.
فونداسیون پایه چراغ و دوربین یکی از مهم ترین بخش ها برای بیس کار و نصب دکل دوربین مداربسته فونداسیون آن است. برای این کار چندین روش وجود دارد که با توجه به محل اجرای کار، نوع دکل و … روش مناسب انتخاب و انجام می شود.