حوضچه تیپ یک

مشخصات حوضچه تیپ یک (دو تکه )

حوضچه تیپ یک دو تکه مطابق با کلیه استاندارد های مخابراتی توسط صدف پردیس سپاهان طراحی و تولید گردیده. حوضچه تیپ یک همانند حوضچه تیپ دو و تیپ سه  توان قرار گرفتن در کلیه معابر و جاده های با ترافیک سنگین را دارا میباشد. اختلاط آن بر اساس سنگدانه های شکسته و عیار بتن  ۴۰۰ کیلو گرم در هر متر مکعب سیمان میباشد. با افزودنی روان کننده که متوسط نمونه مکعبی آن در تست فشار ۳۵۰ کیلوگرم در هر سانتیمتر مربع بوده است .

برای راکب بندی این حوضچه به ۴ عدد پایه رکاب ۸۲ سانتیمتر و ۸ عدد رکاب ۲۵ سانتیمتر بدون واسطه به همراه نردبان ۵ پله و نگهدارنده نردبان میباشد. جهت حمل و نقل آن در سگمنت پایین۴ قلاب قطر ۲۰ گالوانیزه گرم و در قسمت بالائی از چهار قلاب ۱۸ آجدار استفاده شده.

وزن کل این حوضچه ۴۴۰۰ کیلوگرم و قابلیت حمل ۴ باب در هر تریلی را دارا میباشد. تعداد داکت در نظر گرفته شده مسیر اصلی ۱۶ عدد و در عرض و نیم عرض هم ۱۶ عدد در نظر گرفته شده است. جهت راکب بندی از ایندسلت نمره ۱۲ در دو سگمنت تعبیه شده.

مقدار نوار قیری مورد نیاز برای نصب هفت متر میباشد. ابعاد داخلی ۱۴۰*۱۰۰*۲۰۰ و ابعاد خارجی ۱۷۵*۱۲۸*۲۲۸ میباشد. بر اساس طرح های مختلف قابلیت کسر و اضافه نمودن داکت را دارا میباشد. درب و کلاف و گلوه آن مطابق استاندارد های حوضچه تیپ ۲ در نظر گرفته شده.

اشتراک گذاری: