درباره صدف پردیس سپاهان

درباره صدف پردیس سپاهان


شرکت صدف پردیس سپاهان فعالیت خود را در زمینه ی طرح های کابلکشی و کانالسازی مخابراتی از سال ۱۳۷۸ پس از ثبت شرکت به شماره ی ۹۲۱ ثبت شرکتهای نجف آباد شروع و از سال ۱۳۸۳ به تولید حوضچه و دیگر قطعات بتنی فعالیت داشته است.

در بدو تولید حوضچه با توجه به حس نیازهای مختلف در زمینه ی قطعات بتنی مخابراتی به چند ابداع و نوآوری از جمله طرح و تولید حوضچه های ۳k پیش ساخته،حوضچه های نوعIدو تکه،حوضچه ی نوع II سفارشی،حوضچه مفصل و هندهول های مختلف می توان اشاره کرد .

پیشرو با نیاز روز

این شرکت در عرصه محصولات بتنی توانسته با اجرا و طراحی های خاص خود معضلات اجرایی را به حداقل برساند. شرکت صدف پردیس سپاهان افتخار همکاری با شرکت های بزرگی داشته.

اطلاعات بیشتر

توانمندی در تولید

می توان به رزومه این شرکت در همکاری با پروژه های بزرگ کشوری مانند پروژه های نور یک و دو و همچنین تمامی مخابرات های ایران با حفظ کیفیت اشاره نمود. شرکت صدف پردیس سپاهان افتخار همکاری با شرکت های بزرگی داشته.

اطلاعات بیشتر

مشتریان ما

مشتریان ما شرکت صدف پردیس سپاهان افتخار همکاری با شرکت های بزرگی داشته در زیر نام برخی از کارفرمایان محترم ذکر گردیده است . ۱- گروه تخصصی سماوات ۲-  شرکت مخابرات ایران ۳- شرکت مخابرات زیر ساخت ۴- شرکت مخابرات استان تهران ۵- شرکت مخابرات استان های اصفهان ، یزد ، کرمان ، قم و […]

اطلاعات بیشتر