منهول بتنی
12
مهر

منهول بتنی مخابراتی

منهول بتنی مخابراتی مطابق با کلیه استاندارد های مخابراتی توسط صدف پردیس سپاهان طراحی و تولید گردیده.

از منهول مخابراتی و برق در پروژه های بزرگی مثل شبکه های گسترده انتقال نیرو و یا شبکه های پیچیده انتقال فیبرهای نوری به دلیل تسریع در فرایند احداث و اتمام پروژه، محافظت کامل از سیم کشی های انجام شده و طول عمر و امنیت پروژه استفاده میشود. در پروژه های کوچک نیز، برای تامین روشنایی ساختمان حداقل به یک یا دو واحد منهول برق و مخابرات نیاز است. از مزایای منهول پلی اتیلن، همانطور که اشاره شد میتوان به طراحی و تولید ساده آن جهت پروژه های مختلف اشاره کرد. به همین دلیل استفاده گسترده ای در شبکه های برق و مخابرات در سراسر دنیا دارند. برای اطلاع از قیمت منهول بتنی مخابراتی حتما با شرکت در ارتباط باشید.

 

مهترین مزایای استفاده از منهول بتنی مخابراتی

متمرکز شدن بخش اعظم مراحل ساخت در کارخانه و کاهش هزینه های کارگاهی

بهبود کیفیت قطعات و در نتیجه دقت در کنترل کیفیت تولید صنعت.

استفاده بتن با مقاومت بیشتر با توجه به وجود شرایط بهتر در تولید و امکان برقراری کنترل مداوم بر کیفیت بتن

افزایش کارائی نیروی انسانی بدلیل امکان برنامه ریزی مناسب خط تولید و شرایط مناسب کار در کارخانه و در نتیجه کاهش فعالیت های بی فایده کارگاهی

افزایش بهره وری تجهیزات به دلیل استفاده مکرر آن ها

کوتاه شدن زمان ساخت

کاهش تاثیر شرایط فصلی و آب و هوائی در ساخت

تبدیل شیوه های ساختمانی به سلسله ای از فعالیت های تولیدی جهت دار

منهول بتنی چیست؟

منهول بتنی مخابراتی از داخل استوانه ای شکل هستند که لوله های بتنی کار شده در آن‌ها، به صورت یکپارچه به کف متصل شده اند. این لوله ها یا نیمه لوله ها در کف، پساب ها را هدایت می کنند. دارای یک لایه اپوکسی زغال سنگ تار هستند. در عین حال دارای واشرهای قابل انعطاف نیز هستند. شرایط اتصال لوله ضد آب را با خطوط لوله و سایر قطعات ماژولار فراهم می کند.

استاندارد های لازم برای نصب منهول بتنی پیشساخته

مزیت استفاده از منهول بتنی مخابراتی سازگار با BS این است که محصول با کلیه نیازهای فنی لازم مطابقت دارد. یک مزیت بزرگ استفاده از این منهول بتن فشردهسازی بسیار قوی است. یک منهول پیش ساخته دایره ای از این صفت بهره می برد. در شکل دایره ای آن فشار زمین و هیدرواستاتیک به طور مساوی در اطراف آن توزیع می شود. کل منهول را در شرایط فشردهسازی قرار می دهد. شکل منهول به هر شکلی باشد، باید پله دسترسی داشته باشد. معمولاً حداقل در فاصله ۱۰۰ میلیمتر از بیرون نصب می شود. سیستم منهول های بتنی قابلیت تطبیق پذیری بالایی را ارائه می دهد. به گونه ای طراحی شده است که بتواند کلیه مواد و اندازه های استاندارد لوله را در خود جای دهد.