هندهول برق بتنی
30
اردیبهشت

هندهول برق بتنی

هندهول برق باکس بتنی است با سوراخ هایی برای عبور کابلها که قطر آن تنها به اندازه‌ فرو بردن دست ؛ جهت تمیز کردن یا بررسی کابل‌ها می باشد. از هندهول بتنی برق در خطوط انتقال یا توزیع برق و یا شبکه های مخابراتی ، نصب دوربین مدار بسته، شبکه کابل فیبر نوری و دیتا، شبکه های کنترل سیگنال های ترافیکی، شبکه کابل کشی روشنایی محوطه ها و جاهایی که لازم است کابل های مربوطه بصورت زیر زمینی انتقال یابد استفاده میشود.

ابعاد این هندهول‌ها متناسب با نوع و تعداد کابل های ورودی و خروجی و همچنین عمق دفن کابل‌ها متغییر است. توجه داشته باشید که بدنه هندهول برق از بتن با مقاومت بالا ساخته میشود که با استفاده از آرماتورهای فولادی مسلح میشوند.

هندهول‌ها از دو بخش اصلی بدنه و درب تشکیل شده‌اند که معمولاً هریک از این دو بخش بصورت مجزا ساخته شده و در محل بر روی هم نصب می‌شوند.

درب هندهول  بنا به استفاده ممکن است بتنی، بتنی با دریچه چدنی، بتنی با دریچه کامپوزیت و درب فلزی باشد. این نوع هندهول از چهار وجه جانبی و یک وجه در کفی تشکیل شده است.

تفاوت هندهول و منهول

درواقع تفاوت عمده منهول و هندهول در ابعائ آن است.

ابعاد باکس اگر از یک متر بیشتر باشد هندهول و در صورتی که زیر یک متر باشد به آن هندهول میگویند. توجه داشته باشید که امکان ورود شخص به هندهول وجود ندارد و عملیات لازم فقط از طریق دریچخ بالای هندهول قابل انجام است.

قیمت هندهول

یکی از مواردی که در قیمت هندهول بتنی پیش ساخته مهم است جنس بدنه منهولاست. بدنه منهول بتنی پیش ساخته در مدل های ترافیکی و غیر ترافیکی اجرا می شود. مدل های ترافیکی در معابر نصب می شود. بهتر است در خرید و سفارش منهول پیش ساخته انواع آن را به خوبی بشناسید.

هندهول فیبر نوری

برای تهیه هندهول فیبر نوری میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. و از قیمت روزهندهول فیبر نوری مطلع شوید