قطعات بتنی پیش ساخته
06
تیر

قطعات بتنی پیش ساخته

قطعات بتنی، محصولاتی از بتن هستند که به صورت قطعات پیش ساخته بتنی تولید و به فروش می‌رسند. به طور کلی، انواع قطعات بتنی را می‌توان در دو دسته تقسیم بندی کرد. قطعات بتنی کوچک پرسی و قطعات بتنی پیش ساخته. قطعات پیش ساخته بتنی، روز به روز در حال متنوع‌تر و پیشرفته‌تر شدن هستند. موارد استفاده انواع قطعات بتنی بسیار گسترده است، به طوری که از اسکلت سازه‌ها گرفته تا زیبا و نمای آن‌ها، حوضه استفاده از قطعات بتنی است.

انواع محصولات بتنی شرکت صدف پردیس سپاهان

انواع محصولات بتنی

  • سکوی بتنی (سکو کافو، جی پان و…)
  • حوضچه بتنی (تیپ یک، دو و سه)
  • هندهول ندهول مخابراتی)
  • فونداسیون(نگهداری تیرک، پایه و…)
  • تیرک (تیرک شناسایی)
  • سقف (سقف پیش ساخته بتنی)

 

خط تولید قطعات بتنی پیش ساخته

ین خط تولید قابلیت تولید انواع جدول بتنی، انواع بلوک سیمانی (بلوک تیغه ای، بلوک سقفی، بلوک دیواری)، انواع سنگفرش (کفپوش یا پازل خیابانی) و انواع فلاورباکس، کانیوو و آبرو را دارا می باشد و این کار تنها با تعویض قالب دستگاه انجام می گیرد.

قطعات پیش ساخته بتنی اصفهان

شرکت صدف پردیس سپاهان تولید کننده انواع قطعات بتنی پیش ساخته در اصفهان میباشد که این قطعات را برای سراسر ایران ارسال میکند

نحوه ساخت قطعات پیش ساخته بتنی

برای تولید قطعات بتنی پیش ساخته معمولا در محیط کارخانه در قالب های خاص تولید و بعد به محل پروژه ارسال میشود.

جهت حمل قطعات پیش ساخته بتنی ، با توجه به حجم و تعداد قطعات اقدام به انتخاب نوع وسیله حمل می گردد. قطعات توسط جرثقیل سقفی یا تاور کرین یا جرثقیل های معمولی بر روی تریلی یا سایر ماشین ها بارگیری شده و آماه ی انتقال به محل نصب می باشند. به عنوان مثال برای بارگیری دیوار بتنی پیش ساخته از خرک در پشت ماشین استفاده می گردد تا هم تخلیه ی آنها راحت بوده و هم از فضا استفاده ی بهینه گردد. همچنین برای جلوگیری از وارد شدن ضربه و خرد شدگی بتن ها معمولا از چوب مابین قطعات استفاده می شود.