مارکر شناسایی بتنی پیش ساخته
12
مهر

مارکر شناسایی بتنی پیش ساخته

مارکر شناسایی بتنی پیش ساخته یکی از تولیدات صدف پردیس سپاهان طراحی و تولید گردیده.

تیرک شناسایی یا مارکر بتنی جهت مشخص نمودن مسیر خط لوله نفت و گاز، فیبر نوری و… و به منظور هشدار و جلوگیری از صدمه دیدن لوله و کابل در مسیر خط پروژه استفاده می‌گردد. همچنین نصب مارکرهای شناسایی، دسترسی به کابل و لوله و تعیین سریع محل خرابی را نیز امکان پذیر می‌نماید.

مارکرها معمولا در طول خط و به فاصه ۱ کیلومتر از هم نصب می‌شوند. روی آن‌ها اطلاعات اولیه خط انتقال و متراژ از ابتدای خط درج می‌شود.

مشخصات مارکر بتنی

مارکر شناسایی بتنی پیش ساخته معمولا دارای ابعاد قاعده بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی‌متر هستند و ارتفاع آن‌ها بین یک تا دو متر است. همچنین سطح مقطع این نشانگرها هرچه به سمت نوک آن پیش می‌رود، کوچکتر می‌شود. در پاره‌ای مواقع به مارکرهای بتنی پیشساخته، تست پوینت می‌گویند. زیرا یک کاربرد مارکر بتنی، دسترسی به خطوط لوله و کابل‌ها و انجام آزمایش بر روی آن‌هاست.

 

جنس بدنه مارکرهای بتنی از بتن مسلح با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در متر مکعب است. نسبت آب به سیمان بتن مورد استفاده برای تیرک‌های شناسایی، بین ۰.۴ تا ۰.۴۵ است که به همراه روان‌کننده کربوکسیلاتی استفاده می‌شود. همچنین رده بتن مصرفی برای ساخت مارکر بتنی، (C25 (250 kg/cm2 است و میلگرد (AIII (4200 kg/cm2 در آن بکار می‌رود. بتن تیرک شناسایی باید حداقل ۵ روز قبل از بارگیری عمل‌آوری شود تا مقاومت لازم جهت جابجایی و نصب را داشته باشد.

فروش مارکر بتنی مارکر شناسایی بتنی

فروش مارکر با قیمت ویژه : برای اطلاع از قیمت و مشخصات مارکر با ما تماس بگیرید. صدف پردیس سپاهان بزرگ ترین تولید کننده قطعات بتنی کشور .ارایه کلیه قطعات پیشساخته بتنی با تنوع و کیفیت بسیار بالا. فروش قطعات پیشساخته بتنی با قیمت های باور نکردنی.